IT Rendszer üzemeltetés 24/7/365

Cégünk két módon végez informatikai rendszer üzemeltetést.

Az egyik, a menedzselt IT rendszer üzemeltetés, amikor folyamatosan monitorozott szolgáltatások mellett végrehajtjuk a kötelező frissítéseket, ellenőrizzük a mentéseket és megoldjuk a menet közben felmerült problémákat távolról vagy akár a helyszínen. A másik módja az IT tanácsadás, ahol a keretszerződésben szereplő megállapodásnak megfelelően, kérésére, óradíjas alapon segítünk.

Az első esetben szerződésben vállaljuk, hogy a hiba bejelentésétől számított 4 órán belül megkezdjük a hiba elhárítását távolról vagy a helyszínen.

Az IT szolgáltatás megfelelő adminisztráltságához Jira Support projektmenedzsment rendszert használunk, ahol mind a kollégáink, mind az ügyfeleink követhetik a felmerült feladatok, problémák megoldását.

A különböző frissítések, mentési naplók, amiket napi rendszerességgel ellenőrzünk is a Jira rendszerben vannak dokumentálva.

A szolgáltatások monitorozását Nagios rendszer segítségével végezzük, bármilyen monitorozott szolgáltatás állapotváltozásáról azonnal értesül diszpécserközpontunk.

Kérem, ha további kérdése lenne az üzemeltetéssel kapcsolatban, feltétlenül vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kérjen személyes konzultációt!

Érdeklődés esetén hívjon a +36 20 912 85 90-es számon, vagy küldjön üzenetet az alábbi űrlapon.
A személyes találkozót, felmérést követően azonnal javaslatot teszünk IT rendszerének üzemeltetésére!

PARDI IMRE
Ügyvezető

Mérnökinformatikus

Adatvédelmi és Információbiztonsági Menedzser